Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

My life

2012. február 06. - ninoness

Húha, nem is gondoltam, hogy megint ennyire beszippant a pécsi élet. :D
Hihetetlen, de komolyan nem volt időm eddig írni...Tegnap, amint egy kis késéssel befutott a busz az állomásra, már át is kellett szállnom egy másikra, hogy a nagy bőröndömet elég nehézkesen, de fel tudjam cipelni a kolihoz. Aztán még alig pakoltam ki, menni kellett meglátogatni a többi sorstársat, akik már visszaértek a szállásra. Persze volt egy welcome drink is, és ha az ember ilyesféle "befolyásoltság" alatt van (egy, ismétlem EGY ital), akkor bizony csak úgy repül az idő. Tehát volt vagy éjfél, mire ágyba kerültem, persze reggel korán kellett kelni, nehogy elkéssek az első nap első órájáról. Végül is elég lightos napom volt, mert elmaradt a második órám, szóval jócskán ebéd előtt már itthon is voltam. Ezt azonban a holnapi napomról nem mondhatom el. :))) Holnap kezdődik az angolom is, kíváncsi vagyok, hányan leszünk. ;)

Érdekességképp, ma kezdődött el a funky-disco alakformálás néven emlegetett táncos órám, hát eszméletlenül jó volt. Mindig is szerettem az ilyen tánc-aerobic dolgokat, de nem is ez a lényeg, hát mire megtaláltam az RG termet.... azt hittem, el is fogok késni. Szokás szerint nem akkor indultam, amikor kellett volna, szóval ez is rátett egy lapáttal. Nem volt jobb  ötletem, megkérdeztem a portán, hogy hol is találom meg a ritmikus gimnasztika termet. Na hát életemben nem hallottam még ilyen kacifántos idegenvezetős dolgot. Fel egy felet, ki az ajtón, ne térj le az útról, be az ajtón, jobbra, balra keresztbe, minden volt már. Húha mondom, ez vicces lesz. Már az első elágazásnál fogtam a fejem, amikor egy hang megszólalt a hátam mögül: Megmutassam, hogy merre van a terem, amit keresel? Hátrafordultam, mosolyogva bólintottam (Igen, mégsem fogok elkésni!), de közben meg kellett kérdeznem, hogy ennyire látszik rajtam, hogy a ritmikus gimnasztika kell nekem? Mire nagy vigyor közepette azt a választ kaptam, hogy csak hallotta, amint megkérdeztem a portánál. :) Szóval hála az isteni beavatkozásnak, nem maradtam le az első mozgásos órámról, ami tényleg fantasztikusan jó volt. :)))

Most pedig mindjárt éhen halok, szóval ha megbocsátotok...

"Rengeteg előnye van, ha az ember mesésen gazdag szülők ivadéka. És a hátránya? A menő ősök nem várnak mást a csemetéiktől, mint hogy bekerüljenek egy Borostyánligás iskolába. Ez többet jelent annál, mint felvételt nyerni. Ez egy életre szóló tanfolyam elvégzése. És azon kevesekre, akik nem örökösök, nem kevésbé kis nyomás nehezedik. Mikor a szülő áldozatot hoz gyermeke jövőjéért, melyik akarná cserben hagyni?"
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr694072847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása