Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. szeptember 08. - ninoness

Az utóbbi napokban nem voltam túl jó admin, kedd óta semmit sem írtam :brühühü:
A jó hír viszont, hogy mindig az első hét a legnehezebb és örömmel adhatom hírül, hogy minden rendben. :D 12 óra alvás után visszatért belém az életerő, úgyhogy nincs semmi probléma. Szükségem is lesz erre az erőre, már ha belenézek a határidőnaplómba is elfog a félelem. :D
De semmi gáz, minden kész lesz határidőre. ;)

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen érzés lesz újra visszatérni Pécsre. Ezen a héten úgy éreztem magam, mintha újra gólya lennék és szeretném megint felfedezni az egész várost. Eszembe jutottak a tavalyi emlékek, amikor nem találtam a ritmikus gimnasztika-termet vagy kavarogtam az épületbe anélkül, hogy bárkitől is segítséget kértem volna. Összességében sokszor mosolyt csalt az arcomra egy-két térképpel bolyongó emberke alakja, vagy a mosdó előtti sor (ők azok, akik még nem tudták, hogy akár 10 különböző helyre is el lehet menni az épületen belül, ha szorít az idő). :)
Megadtuk a módját az ünneplésnek, ez is hétszentség, de véletlenül sem bántam meg egyik alkalmat sem, még ha csak 3 órát aludtam is. Szerdán újra beindult a PécsiBölcsész újságíró-szerkezete, jövő szerdán pedig az idei (újra)kezdőkkel ismerkedhetünk meg. :)
A szerda megint a bulizás napja lesz a következő héten is, tartanunk kell magunkat az új tanévi fogadalomhoz. ;)

22-én pedig (illetve azon a hétvégén) nem jövök majd haza, mivel Punnany Massif nagykoncert lesz a Széchenyi téren és azon bizony ott a helyünk. ;)

Minden jót mára és kitartást a teendőkhöz (írom ezt jómagamnak is)!

"Másfél hete, hogy a babám nem láttam,
Másfél hete erdőt-mezőt bejártam.
Nem tudom, hogy hová lett a kedvesem,
Csak azt tudom, hogy mennyire szeretem!
Nem tudom, hogy hová lett a kedvesem,
Csak azt tudom, hogy mennyire szeretem!" - van két hetem kulturálódni PM-ból ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr674762752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása