Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. december 28. - ninoness

Kedves Naplóm!

Nézd, nem kérem, hogy megértsd...de ez a közel 3 hónap, amíg nem voltam itthon, felnyitotta a szemem.

Egy csomó mindent megtanultam, megtapasztaltam, többek között azt is, hogy teljesen felesleges olyan dolgokba fektetnem az energiámat, amik nem jövedelmezőek vagy kifizetődőek.
Egy csomó ember, akivel azelőtt mindennapi kapcsolatban voltam, nem is írt nekem 3 hónapon keresztül. Kíváncsi voltam rá, kik azok, akik maguktól is érdeklődnek irántam, anélkül, hogy én keresném őket vagy képekkel posztolnám tele az üzenőfalat,hogy mi van velem.

1) bárcsak ne lettem volna kíváncsi

2) mégis örülök, hogy így alakult, mert innentől kezdve tudni fogom, kihez hogyan viszonyuljak.

Éppen ezért változik meg majd minden, ha február végén véglegesen hazajövök (egy időre legalábbis) - ugyanis nem leszek senkinek a lelki szemetese (kivételt képeznek azok a barátaim, hozzátartozóim, akik mindig mellettem állnak, hiszen ez íratlan szabály, természetesen).
Lehet,hogy emiatt önzőnek tartasz, de többé nincs szükségem rá, hogy az emberek átlépjenek rajtam - régen sokszor megtörtént, de annak vége.

Azt hiszem, felnőttem. Komoly nézeteim vannak a világról, mindenről megvan a saját véleményem és nem fogom hagyni, hogy az érdekeimet és jogaimat bárki megsértse. Fogadom, hogy harcolni fogok azok ellen, akik bántani akarják a szeretteimet és pókerarccal, erősen fogok állni akkor is, ha legbelül tudom, a legjobb lenne sírva elszaladni. Nem a tökéletességre összpontosítok, csupán érvényesülni akarok, úgy, ahogy megérdemlem. Keményen fogok dolgozni a sikerért, hiszen munka és erő befektetés nélkül ez nem sikerülhet. :)

2013 - a változás éve <3



Bizony...az emberek idővel rájönnek, ha valamit elszúrtak, aztán nem győznek bocsánatot kérni meg mindent jóvá tenni. Nekik valószínűleg nem tanították meg, hogy a dolgok nem így működnek: a második esély olykor megadatik, de a bizalom már kevésbé gyakran.

"A tisztánlátás az élet olyan ajándéka, amely gyakran megkésve érkezik."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr104985624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása