Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2013. október 13. - ninoness

Közel négyhetes kényszerpihenő után holnap végre megint nálam lesz a laptopom (technikai okok miatt így nem igazán tudtam jelentkezni). Úgy fogom kibontani a csomagot, mintha teljesen új állapotú laptop érkezne - annyi mindent kicseréltek szegényben, hogy jóformán igaz is lehetne az állításom.

Pénteken reggel nagyon hosszú idő óta boldogan ébredtem. Nem volt különösebb oka a túlzott jókedvnek (hacsak nem számoljuk a Glamour-napokat), bár azért jó ómennek tekintettem az ablakból tökéletesen látható dupla szivárványt, amit azon nyomban megörökítettem. Holtkómásan, de nagyon izgatottan készülődtem, szinte sose voltam még reggel összeszedettebb. És a jó érzés megmaradt. Most is jól vagyok, tegnap is így volt, azt hiszem, újra játszmában vagyok. :)))))))


"...És én boldogan, mosolyogva aludtam el."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr585566945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása