Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

bored

2012. január 03. - ninoness

Azt hiszem hamar feladtam... Meglepő módon itt ragadtam a Facebook előtt, hiszen milyen érdekes is, hogy kinek milyen a zenei ízlése, a szünetet hol töltötték az ismerősök és hogy miféle új képek kerülnek az üzenőfalakra az eszeveszett szilveszteri bulik után. Igazából nem is vagyok annyira letört és persze fáradt sem....mitől is lennék fáradt?! :D
Fél 12--kor indultam otthonról, röpke 3 órás buszút után hála egy kedves ismerősnek, nem kellett a tömött pécsi buszokra átszállnom, sikerült elcsípnem egy fuvart a koleszig. Amikor betoppantam a szobába, furcsa volt a nagy rend, amit még akkor hagytam magam után, amikor 22-én kissé bágyadtan hazaindultam karácsonyozni. Törtem a fejem és rájöttem, hogy olyan nincs, hogy ekkora mázlim legyen, így hát kinyitottam a hűtőt, ami kongott az ürességtől. Mire is számítottam?! :D Gyorsan kipakoltam a romlandó cuccokat és magamhoz vettem csini textil bevásárlótáskámat, majd elindultam. Ezzel még nem is lenne baj, ha nem kellett volna teli szatyorral megmásznom visszafelé jövet a 80 lépcsőfokot. :D Hát bizony, ilyen esetekben nem is kell konditerembe járni...pár kör, és máris fittnek érzi magát az ember.
Amióta elkezdtem egy "30 napos dal kihívást", azóta rengeteg régi zenémet hallgatom meg újra és ez nagyon jó dolog. :) Annyi emlék...és röhejes, de az összes számnak megvan a története...a mai napig emlékszem,hogy melyiket milyen ihlet miatt töltöttem le, ez sorozatból származik, ezt csak úgy találtam a Youtube-on barangolás közben...hihetetlen. :)
Ez a 30 napos dolog is olyan, amire büszke vagyok...nem egy fogyókúráról van szó, de én mégis örülök neki, hogy eddig még egyetlen egy napot sem hagytam ki...valamiért mindig szükségem van olyan dolgokra, amelyek rendszerezik az életemet...tudom, ez kicsit betegesen hangzik, de örülök neki, ha valamit letudhatok, akkor az az érzés jár át, hogy na tessék ,még egy dolog, amit nem hagytam félbe, ez olyan felemelő.
De megint más vizekre eveztem, igazából az a helyzet,hogy nem bírtam ki, hogy ne írjak többet. Ez még az újdonság varázsa, és a feladat, hogy mennyi üres lapot kell még megtöltenem szavakkal.
Mindenesetre, hogy ne maradjon a nap tanulás nélkül, mindjárt nekilátok az egyik kedvenc sorozatomhoz, és amikor várni kell, hogy betöltse a videót az oldal (mert hát ki az, aki ebben a modern világban nem szokta letölteni a részeket...), na akkor fogom elővenni a füzetemet... vagy nem. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr393517332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása