Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

Levelek Júliának

2012. január 15. - ninoness

Hihetetlen, de a fent említett film teljesen más, mint a többi romantikus történet. Noha nem azért vezetek blogot, hogy megosszam mindenfajta filmes tapasztalatomat - főként azért nem ezt az utat választom, mert rengetegen nem lennének kibékülve az ízlésemmel-, de tényleg...ez a film más. Lehet, hogy a történet azért tetszett meg annyira,mert a főszereplő lány újságírónak tanul, de annyira aranyos a sok történés meg a sztori maga is. :)
Nem fogom leírni még csak dióhéjban sem a történetet, hiszen itt az internet és mindent el tudunk olvasni, csak pár kattintásunkba telik. Ugyanakkor annyira szép helyen járnak a szereplők (mondjuk tény, hogy mindig is odáig voltam Olaszországért), annyi könyvet olvastam már és annyi filmet láttam már, ami csodás kis mediterrán városkákban játszódik, hogy elhatároztam, amint csak tehetem (ösztöndíj,kereset, stb.) minél több ilyen gyönyörű helyet fogok felkeresni, azok az élmények,amik ott várnak rám, talán meghatározhatják az egész életemet. :)
Fiatalság, bolondság...de amíg fiatal vagyok, azt teszek, amit csak szeretnék, úgyhogy lassan elkezdem írni a saját bakancslistámat...remélhetőleg nem vagyok halálos beteg, tehát nem ilyen jellegű dolog kényszerítene rá, csupán az, hogy mindig is emlékezzek azokra a fontos álmaimra, melyeket életem során meg kell, hogy valósítsak. Mit is érne az élet, ha nem kész célokkal állunk előtte?! Emelt fővel és magabiztosan kell a dolgok közepébe vágni, ha már csinálunk valamit, törekedjünk arra, hogy a legjobbak legyünk (na már megint ez a maximalizmus...sosem fog eltűnni belőlem:)), de most az egyszer komolyan mondom. Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! :)

"Mindig a megfelelő alkalomra vársz, de az csak nem akar eljönni. Nem szabad a tökéletes pillanatra várni. Te tedd azzá!" 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr473550270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása