Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

A változás boldogít

2012. február 15. - ninoness

Fénykép0824_1329322188.jpg_1536x1598

A te boldogságod magával ragadja a többi embert is...Eddig ezt nem hittem volna el, de rájöttem, hogy tényleg így van, de ez fordítva is igaz. Ha rossz kedved van, de meglátsz nevetni egy szívednek kedves embert, te is elmosolyodsz kicsit, noha nem mindig látszik, van aki csak a gondolataiban vigyorog.
Ahogy ma beléptem a tetováló szalonba, az az érzés fogott el, mintha orvoshoz mennék (és az nálam sose jó:D). Ráadásul várnom kellett, mert csúszásban volt a tetováló nő, így hát leültem egy székre és próbáltam nem túl feltűnően remegni, kezembe is vettem pár újságot, hogy abbamaradjon a görcs a gyomromban. Aztán amikor rám került a sor, bizony rendesen be voltam rezelve, de amint elkezdte csinálni a csaj a mintát, hát majdnem elröhögtem magam. Körülbelül ezek a kérdések futottak le az agyamban: Ez most komoly? Ettől paráztam egész eddig? Hát ez vicces....
Szóval inkább mondanám kellemetlen érzésnek a tetkó elkészülését, mint fájdalmasnak. És amint kész lett, úgy vigyorogtam, mint a tejbetök. Biztosan flúgosnak is néztek páran az utcán, de ilyenkor tudjuk, hogy ez nem is számít. Ez az apró, ám igen komoly változás teljesen boldoggá tesz. Néha kell ilyesmi az ember életébe...most úgy érzem, mintha az eddigi "létezem" állapotom repüléssé változott volna. Az újdonság egész érdekesen tud hatni az emberekre.:)
És pár szó arról, hogy mit is jelent a két írásjegy:
1) bal oldali: Szeretet - a legfontosabb dolog az ember életében, hiszen senki sem akarja enélkül leélni az életét. Itt most nem csak a szerelemre gondolok, hanem a családi és baráti szeretetre is. Normál esetben ennek kéne mozgatni a Földet, nem pedig a pénznek és a hatalomvágynak.
2) kizárásos alapon a jobb oldali: Hit - hinni valamiben. Ezt azért választottam, mert az életem fontos részét képezik a célok és hogy mindig higgyek magamban. Sokszor nem is maga a cél a fontos, hanem az út, ahogy eléred azt. Tehát semmi vallásos jelentése nincsen, egyszerűen csak emlékeztet arra, hogy Believe. :))))

"Ha nem teszel meg őrült dolgokat, amíg fiatal vagy, nem lesz min mosolyognod, amikor idős leszel."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr214113859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása