Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2013. május 30. - ninoness

Juhuhúúúú :-)
Fergeteges szülinapi bulit csaptunk tegnap, jó volt ez a kis ereszd-el-a-hajam a vizsgaidőszak kellős közepén, nagyon-nagyon imádtam! :)
Amióta hazatértem Frankfurtból, összesen egyszer voltunk szórakozni a skacokkal és már nagyon hiányzott valami belevaló hepajkodás és mókázás. Ezt pedig tegnap be is pótoltuk. Kellőképpen!

U.i.: Megtanultam vigyorogni... nem is megy olyan rosszul.

U.u.i.: A mai nap folyamán - bár kicsit harcoltam reggel a másnaposság jeleivel, egész hamar összepakoltam a két bőröndnyi cuccomat és noha kicsit féltem a buszúttól és a zötykölődéstől - kiköltöztem a koliból. Kicsit szomorú, mert ez azt jelenti, hogy vége ennek az évnek is (no még nem teljesen azért), mindenesetre szeretek Pécsen lakni. Lassan nyári munka, nyaralás, és megint csak úgy repülni fog az idő - ha egyszer ideér a nyár és nem lesz ilyen szeszélyes az időjárás. :)

AZT HISZEM, SZERETEK 21 LENNI! ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr615336773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása