Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2013. július 31. - ninoness

Tegnap este érkeztem meg Dransfeldből, Németországból. Ez volt az első alkalom, amikor teljesen egyedül kellett boldogulnom egy csapat ifjúval, teljesen úgy éreztem magam, mint egy igazi tanítónéni. Nem volt vas szigor, hiszen mégiscsak nyaralásról volt szó, de azért egyszer-kétszer felemeltem a hangom, ha valami nem tetszett, és úgy hiszem, meg lett a hatása.
Minigolfozás közben készítettek velem egy röpke interjút is, ami után még a nyelvtudásomat is megdicsérte az illető. Büszke voltam magamra. Nem mondanám, hogy sosem kapok dicséretet, de ez más volt. Valami olyan, amit kemény munkával és gyakorlattal értem el, nem pedig henyéléssel és apuci pénzével.
A visszajelzésekből azt szűrtem le, hogy nem is ment olyan rosszul ez a Betreuerin-szerep, talán egyszer tényleg tanárnő válik belőlem. ;))))

Boldog vagyok! ♥

"Problémák jöhetnek, jönnek, de megoldom."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr95436245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása