Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

sweet darling

2013. augusztus 12. - ninoness


Amint beszálltam a kocsiba, rögtön elpárolgott a maradék fáradtság is belőlem - bár ebben annak a bögre kávénak is szerepe volt, amit reggeli gyanánt megittam. Izgatott voltam, hiszen ez volt az első kiruccanás közösen.
Elevennek éreztem magam, felszabadultnak, mint egy madár, aki életében először bontja ki szivárványszín szárnyait, hogy a türkizkék nyári égbolton repülve mindenki megcsodálja. Talán nem vagyok tündöklő és valószínűleg csak az aurám szokott pompázni, de nagyon jó volt, tökéletes; akár a vihar előtti csend.

Szeretek veled utazni, bármerre, csak úgy. Egyedül. Ketten.

"Ha mindig azt nézed, miért ne légy együtt valakivel, nem is jön össze. De egy adott pillanatban lehet, hogy hagyni kéne, és megélni a szív dolgait."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr485457803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása