Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

relax

2012. január 09. - ninoness

Na hellóbelló:)

Sikeresen túl vagyok az összes vizsgámon, úgy látszik, mégis létezik csoda, hiszen a mai nap anélkül nem sikerült volna. :D
Képzeljétek, hogy persze pont azt a tételt húztam,amit tegnap csak egyszer olvastam el, és mégis négyest kaptam...nem hiába, ha magabiztosnak tűnsz, az már fél siker. ;)
Így hát eljött az idő, amikor végre nem a tanulással kell foglalkozni (őszintén már alig vártam:D) és így egy csomó olyan dolgot is tudok csinálni, amire eddig nem tudtam időt szakítani. Persze nem a bungee-jumpingra gondolok (nem merném azóta kipróbálni, amióta belekerült az a csajszi a hírekbe, akinek a kötele ugrás közben elszakadt).
Már meg is volt a fincsi fagyi (azt mondják, megfázásra jó gyógyír az ilyesmi:)), bepótoltam az előző éjszaka álmatlan óráit, úgyhogy már csak az olvasás és a sorozatnézés maradt.
Említettem nemrég a Paulo Coelho-tervet, hozzá is kezdtem amint megkaptam az ösztöndíjat. Már csak a legjobb ajánlatokat kell keresni és már az enyémek is lesznek az áhított könyvek, melyekből rengeteg okosságot fogok megtudni - Coelho módra. :)
Tehát indulhat a relax egy kis zene mellett, azt hiszem, kiérdemeltem. ;)
 

"Amit mi megszokottnak tartunk, az valójában egy újabb lehetőséget, egy újabb kalandot hordoz. És mégsem vesszük észre, hogy minden áldott nap más, mint a többi. A mai napon valahol kincs vár rád. Meglehet, hogy egy röpkén átsuhanó mosoly az. (...) Az élet apró és gigászi csodafüzér. Nincs benne semmi unalmas, mert állandóan változik minden."


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr243532297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása