Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. február 12. - ninoness

Végre én is elmondhatom magamról, hogy vezettem hóban:))) Volt egy kis driftelés meg csúszkálás, de minden rendben ment...reméljük holnap is szerencsém lesz.
Bár tekintve, hogy éjjel-nappal esik a hó, már csak abban kell bíznom, hogy nem halasztják el a vizsgabiztosok a forgalmi vizsgákat...amúgy meg nem kell pánikolni, egy csomó felfestés nem látszik a hó miatt és nem is kell száguldozni.
Rá kellett jönnöm, hogy a hidegnek (bár most nem fagy meg egyből az ember, ha kilép az utcára) jó oldala is van: nem olvad még a hó és nincs ilyen latyakos cucc sem, amitől minden lépésnél koszos lesz a nadrágod, ráadásul pont olyan kint az idő, hogy ki tudom tenni a lefagyasztott kajákat az ablakpárkányra, mert így nem olvadnak ki. :D (hidd el, ha nincs fagyasztód, minden lehetőség jól jön)
Kedden Valentin-nap....megint. Nem mintha bármi problémám lenne vele; szingliként azért még sem olyan jó ez a sok giccses szív alakú lufi meg feliratos sütemény. Tény, hogy azért valamennyire minden lány készül rá, most a fiúktól eltekintve. Én már be is újítottam a körömlakkomat és elhatároztam, hogy meglepem magam pár szál rózsával. :)
Mondjuk ezzel a szerelmesek napja dologgal sosem voltam kibékülve. Ha az ember párkapcsolatban él, akkor minden nap szereti a barátját/barátnőjét, nemde? Szóval miért kéne egy nap külön arra,hogy elmondd neki, mit érzel iránta, ha ezt minden más napon is megteheted?! Egyszóval sokan fölöslegesnek tartják.
Én mondjuk jó ötletnek tartom, ha kapunk valami apróságot. :)))

"A szerelem mindig is életünk iránytűje lesz."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr224097647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása