Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

happy or not?

2012. február 29. - ninoness

Tudom-tudom... Mostanában nem írtam sok mindent. Az a baj ezzel a sokat-írsz-egyszerre dologgal, hogy ha mindent leírsz, utána nem tudsz mit mesélni. :D
Jó, azért tegyük hozzá, hogy velem nem teljesen ez történt. Néha azt érzem, hogy hiába írnék ide le valamit, sokan nem is értenék, hogy ezt miért tettem, vagy csak nem fordítanának időt arra, hogy átgondolják. Persze előfordulhat, hogy nincs igazam, sokszor előfordul.

Ahhoz képest,hogy már mondhatni kinőttem a kamaszkort, elég sokszor jellemző rám a hangulatingadozás. Tudom, ez bizony sokszor nem jó és még a ginzeng-szirup sem segít rajta. Van, hogy csak azt kéne elérnem, hogy küzdjek ellene.  De nem mindig megy...

Elkezdtük intézni a papírokat a frankfurti utazásunkhoz, ami meg kell mondjam, elég macerás. A magyar bürokrácia amúgy is tele van zsákutcával és sövénnyel szegélyezett sötét szakaszokkal, na de azért ez mégiscsak durva. Ide menj, oda is muszáj, aztán egy kis kitérő amoda...hihetetlen. Na de mindegy, idő az van még rendesen, meglesz minden!:)

Volt már olyan érzésetek, hogy egy napot csak úgy kitörölnétek az életetekből? Hát nekem bizony volt már párszor, de aztán rájöttem, hogy semmi értelme. A hibák, amiket elkövetünk, csak megerősítenek abban, hogy később ne forduljon elő még egyszer. Persze most mindenki gondolhat mindenfélére, előre szólok, hogy semmiféle bűnözésről nincs szó, hacsak a "11 órakor kakaót iszom" dolog nem számít annak. Tehát minden okkal történik, ebben biztos vagyok, már csak ezért is, mert mindenki ezt hajtogatja, de azért örülnék neki, ha ezek az okok kicsit békén hagynának, hogy békében letehessem a forgalmi vizsgámat.

És itt nyílik meg az újabb fejezet az életemben: a korrupció felismerése. Tény, hogy rosszul érzem magam azzal a tudattal, hogy kezdettől fogva rosszabb esélyekkel indultam, mint bárki más, na de azért mégis... Most már itt a tapasztalat a kezemben, hiszen mindenki a pofonból tanul és meg kell mondjam: inkább kérek csalódást és gonoszságot, mint hogy később úgy kerüljek a nagybetűs ÉLETbe, hogy fogalmam sincs még csak a szó jelentéséről sem. Igaz, ami igaz, tegnap magam alatt voltam, de az az erős, aki onnan is fel tud kelni.

Néha sokkal könnyebb, ha ott a tudat, van miért továbbcsinálni. Akkor is megmutatom ennek a sz** alaknak, hogy velem aztán nem lehet szórakozni. Nem vagyok szánni való teremtés és szeretném, hogy ezt mindenki megtudja. A nevem Horváth Eszter és bátor vagyok! :)

Holnap végre "hazai" földre lépek, de most sajna várnak a pizzaszeleteim. :P

"Ha mindig azt nézed, miért ne légy együtt valakivel, nem is jön össze. De egy adott pillanatban lehet, hogy hagyni kéne, és megélni a szív dolgait."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr384226457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása