Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

I wanna sing, I wanna shout, I wanna scream till the words dry out

2012. április 13. - ninoness

Végre vége! :)) Köszönhetően annak, amit ma láttam, végeztem veled... már alig vártam. :D

TÉMAVÁLTÁS

Elég menő, hogy gyorshajtásért vágtak meg...:D
Kicsit jobbnak érzem, mint a múltkori rossz parkolást, ráadásul tudom, hogy nagyon nincs mire, de büszke vagyok. :) (szarul, de büszkén ugyebár)
Végre kaptam valami elismerést is, miszerint úgy vezetek, mint a nagyok....:))
Tény, hogy nem csak Pécsen, hanem itthon is van sebességkorlát, arra nem árt odafigyelni, de azt hiszem, kész vagyok az "elméleti" tanulással és ez olyan jó érzés, hogy legszívesebben egész délelőtt őrülten táncikálnék és közben a kedvenc zenéimet énekelném vagy inkább kiabálnám! :)

Na mindegy, mindig van egy második esély (vagyis nem mindig, de na, ilyen esetben úgyis legközelebb is megy az ember) :D

"Az élet értelme, nem a puszta létezés és túlélés, hanem a haladás, a felemelkedés, elérni és meghódítani valamit."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr454407513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása