Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

Pécs, szeretlek!

2012. július 02. - ninoness

Az utóbbi 3 hétben a munka töltötte ki időm nagy részét, a nap első felében dolgoztam, a másodikban pedig fáradt voltam. :D Most azonban másfél hónap pihenés vár rám, így talán kicsit több időm lesz arra is, hogy blogot írjak, ugyanis a júniusi hónap bejegyzései elég gyérre sikerültek.
Hogy miért is nem kell dolgoznom? Augusztus 17-én jönnek Rácalmásra a német cserediákok és ebben az évben (ha minden jól megy) én leszek a diáktolmács és a kapcsolattartó  a két település között. Ez egy óriási lehetőség, hiszen így a jövő évi nyárimunkám is el van intézve (legalábbis remélem), ráadásul így bekerülhetek a "felsőbb körökbe"...és mint tudjuk, manapság a kapcsolatok adják az összes állás alapját. :))

Egy kis Punnany Massif zenével szeretném útjára indítani a júliust, ugyanis nagyon hiányzik Pécs. Tudtam, hogy amint vége a sulinak, ez lesz, de azért azt hittem, kicsit több időt fogok kibírni. :D Tekintve, hogy eddig csak azért nem volt visszautazhatnékom, mert dolgoztam, most már nincs minek lefoglalnia a gondolataimat...nagyon vissza szeretnék menni. No de nem kell aggódni, hiszen nemsokára úgyis utazhatok a kultúra fővárosába. Már alig várom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr294623386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása