Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

Eger 2012

2012. augusztus 14. - ninoness

Ez a bejegyzés, még az indulás napján, augusztus 4-én délután született:

Bizony, ahogy mondani szokás, az évekkel a rutin is nő...ezt mi sem bizonyítja jobban,mint az, hogy kereken fél órával hamarabb megérkeztem a Keletibe, míg tavaly az utolsó pillanatban ugrottam fel az Egerbe tartó sebesre. :)

Hosszabb távú utazások során jókora mennyiségű emberismeretre tehet szert az ember. Tavaly egy cigány srác ült velem szemben (persze nem vagyok rasszista meg semmi, de a hírek meg a pletykák miatt ösztönösen próbálok távolságtartó lenni e népcsoporttal), ìgy kicsit jobban kellett figyelnem az úton és alig mertem elmenni wc-re abban a tudatban, hogy a bőröndömet az ő felügyeletére hagyom. Idén pedig egy magas férfi talált magának helyet a közelemben. Sötétkék pólót viselt bézs térdnadrággal, a szettet pedig egy túracipővel és hátizsákkal toldotta meg.

Na de nem is az összkép a fontos,hanem az a bizonyos felső, melyen egy címer díszelgett, alatta pedig a felirat: NEW YORK POLICE DEPARTMENT.

Mondanom sem kell, hogy az első pillanatban tudtam, nincs miért aggódnom. Talán még beszélgettem is volna vele, ha nem alussza végig az egész utat. :)

Mindig is tiszteltem azokat az embereket, akik olyan állást töltenek be, ahol minden nap az életüket kell kockáztatniuk értünk, többiekért. Mély álmának talán ez az oka, elképzelhető,hogy most piheni ki az elmúlt napok fáradalmát...de az is lehet, hogy a póló csak ajándék volt...


Ezek után pedig csak annyit tudok mondani, hogy az eddigi legjobb kiruccanásom volt ez az egy hét, amit minden nyáron rettentően várok. :)
Volt itt minden: éjszakai fürdőzés, tökéletes előadás, remek hangulat, családlátogatás és miegymás...
Köszönöm az élményeket <3

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr24712478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása