Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. október 03. - ninoness

A mai nappal megnyitottam Facebookon a Frankfurt-os mappámat is, oda fogom feltöltögetni a képek egy kisebb részét, hogy mindenki ízelítőt kaphasson belőle, hol is vagyok és miket látok. :)
Miután elkészítettük Anival az ebédünket, a régi opera épületénél találkoztunk a többi Erasmus Student-tel, hogy közösen fedezzük fel a várost. :)
Kicsit murisnak tartottam, hogy 2 kisebb szakaszra szakadt minden állomáson a csapat, ugyanis az egyik idegenvezetés németül (a nyelvben jártasabbaknak), a másik pedig angolul fojt (ez utóbbi azoknak, akik kicsit lustábbak voltak az intenzív nyelvi kurzuson).
A belváros nevezetességeit vettük sorra, de sokszor be kellett várni egymást, hiszen mindenki fotózkodott - avagy elkavarodott a vezérhadtesttől :D-, ráadásul mivel október 3-a ugye Feiertag idekint, minden tele volt ünneplő emberekkel, ezért elég nehéz volt mindig egyben tartani a csapatot.
A "túra" végén pedig felmentünk a Main Towerbe, egész pontosan 190 méter magasra, az 54. emeletre. :) Itt készítettem jó pár képet, de sajna a világhálón közzétéve elég gyér a minőségük. :/ (persze mielőtt bementünk volna a liftbe, kicsit reptéri volt a hangulat - le kellett venni a táskát meg a kabátot, órát és ilyesmiket, majd át kellett menni a kapun, ahogy azt az Airporton is csinálják ellenőrzéskor).
Kifelé jövet lehetett venni egy csomó souvenirt, mire hazaértem, meg is bántam, hogy nem vettem toronyház alakú gumicukrot vagy kitűzőt, úgyhogy majd valamikor visszamegyek szerintem, hogy pótoljam a hiányosságokat. :D


Holnap el kell intézni a lakcímet meg a lakhatási engedélyt, ezután pedig egész délutános programra tervezve bevesszük a Frankfurtban fellelhető Shopping-utcákat. :))
Remélhetőleg a Kemény munkával megszerzett pénz istene elég önfegyelemmel áld meg holnap! :D

U.i.: a libanoniaknál nincs rosszabb a koliban...egyszerűen olyan hangerővel beszélnek, hogy 5 szobával arrébb is hallom, amiről a konyhában diskurálnak...és még nem említettem a bulizási és éneklési szokásaikat. :D
(félreértés ne essék, ez nem hiszti!) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr534818567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása