Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

Days like this I want to drive away

2012. november 09. - ninoness

Mindjárt FELROBBANOK!

Ahhoz képest, hogy a kilences szám szerencsét hoz, semmi jó nem történt ma.
Délelőtt csináltam mondjuk avokádókrémet, az jól sikerült, úgyhogy talán ez kivétel, de amint delet ütött az óra, valamiért tiszta peches lettem.
Mielőtt elindultam volna a suliba, átöltöztem és csak mikor felvettem a gatyám vettem észre, hogy a jobb combja totál ki van szakadva....
Ennek viszont előtörténete van. Múlt szombaton, mikor Amszterdamba utaztunk, reggel 5kor kellett kelnem és felvettem a fekete nadrágomat, hogy majd abban utazom. 5 perccel indulás előtt, mikor venném a cipőmet, leültem az ágyra és abban a pillanatban hallottam egy reccsenést. Hát, a nadrágom hátul végigszakadt, de nem ám a varrás mentén, hanem maga az anyag, de úgy apám, hogy ilyet én még életemben nem láttam, nem hogy előfordult volna velem. :D De biztosan nem emlékeztem rá, elvégre hajnalok hajnalán öltözködtem és ezért akartam ma is abban menni - még jó, hogy nem a metrón való leülésnél szakadt ki, hiszen akkor már visszafordulni sem tudtam volna. :D

Elmentünk egy bevásárlóközpontba, ahol mindössze egy cicanadrágot vettem, ugyanis vasárnaptól ha minden igaz, megyünk kondizni. :) Végre! Már annyira hiányzik valami mozgás. Futni ilyen hidegben kizárt, hogy elmenjek, amekkora szerencsétlen vagyok, tuti, hogy az első alkalom után megfáznék.

Anitánál csináltunk kókuszgolyót, de nem lettek elég kemények, picit lágyak maradtak, ezért ők most a hűtőben éjszakáznak, nem is hoztam haza belőle, majd holnap megeszegetjük őket.
Időközben megnéztük, hogy holnap hogyan is jutunk el Stuttgartba, mert az volt a terv, hogy holnap oda kirándulunk... hát nagy megdöbbenésünkre semmiféle közvetlen járat nem megy oda (kérem, pedig ez Németország...), ráadásul átszállással is 3,5 órát kéne döcögnünk, holott kocsival csak másfél óra az út...
Úgyhogy még nem döntöttünk, de ez rendesen keresztbe húzta a számításainkat, hiszen 7 órát, majdnem a fél napot csak utazással töltenénk, ami azért sok.

Hazaértem, gyorsan felszaladtam a szorgalmasan, előre kikészített fehér szennyesért, hogy most nagymosást tartok, erre mikor benyitottam volna a Washcenterbe, akkor szembesülök vele, hogy csak 21:00ig van... az idő 21:15 volt. :(
Így hát a szennyesek közé bedobott ágyneműmet sem voltam hajlandó visszahúzni (logikus miért), így puritán megoldást találtam arra, hogyan alszok ma éjszaka - ahogy azt a lenti kép ábrázolja.

Ekkor már aránylag mérges voltam, de igazán dühös akkor lettem, amikor megláttam, hogy semmiféle értesítés nincs a postaládámban. Már több, mint egy hete várok a múlt szerdán feladott csomagomra, sajnos egyre kevesebb reménnyel. A cipős doboz méretű csomag mindössze 2 kiló és 4000 Ft volt, benne egy csomó magyaros kajával (mint házi szalámi és túrórudi, ez utóbbi valószínűleg már megromlott), és vagy 10-12 DVD-vel, melyek mindegyikén több film is van. Azt inkább nem is említem, mennyi idő volt, mire annyi filmet letöltöttem és kiírtam, ráadásul azok a KEDVENCEIM.
Hogy lehet valaki akkora tahó, hogy benyúlja másnak a csomagját? Komolyan mondom, az eszem megáll...
És ilyenkor ne legyek mérges?!

Ezután a sok balszerencse után tök úgy érzem, mintha a világtól elzárva élnék valahol, ahová még madárposta sem jár...nem hiszem el! :(((((

Erre a legjobb megoldás az lenne, ha beülhetnék a Skodánkba (elnézést a termékmegjelenítésért :D), felcsavarnám a zenét 19-es fokozatra, és a bömbölő slágereket énekelve/ordítva elindulhatnék kiengedni a fáradt gőzt...de persze erre idekint semmi esély, hiszen külföldön nem vezethetek. :(

Úgyhogy most totál le vagyok törve és legszívesebben a fejét verném az asztalba annak a bunkónak, aki megfújta a cuccaimat!

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr494899718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása