Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

Fekete pont

2013. március 02. - ninoness

Azt a mindenit!

Szerintem a blogom történetében még nem is volt ilyen hosszú időintervallum, amikor nem jelentkeztem (leszámítva a macaron-os fotót - egyébként tudja valaki, hol lehet ilyen csodasütit venni? már úgy megkóstolnám).

Túl sok érdemleges amúgy nem történt, amiről érdemes beszámolni. :)
Amióta itt vagyok Pécsett megint, szinte alig látok ki a sok tennivalóból. Reggel felkelek, nap közben tanulok, meg néha-néha eszem valamit, este megint csak tanulok meg jegyzetelek, aztán éjfél körül ágyba kerülök, másnap megint 8 órától suli, így abszolút nem tudom kipihenni magam. Még csak egy hét telt el, de már most tudom, hogy csütörtökönként totál hulla leszek, mire hazaérek majd. Talán arra lesz időm, hogy megfürödjek, mielőtt bedőlök az ágyba. :D

Remélem azért,hogy most csak a vizsgák miatt van ez a nagy felhajtás, mert ha ez lesz egész évben, akkor nyárra totál megőrülök.
Szinte semmi olyat nem tudok csinálni, ami nem a tanulással kapcsolatos...ó és akkor arról még nem is panaszkodom, hogy hozzá sem tudtam még nyúlni az Eragon utolsó részéhez. :)
Esténként egyszer-egyszer honfoglalózom egyet, de számomra az is tele van tanulással...olyan hülye kérdéseket tudnak feltenni, hogy csoda, ha egyáltalán 10 másodperc alatt megértem, hogy mi is a kérdés és valamit sikerül tippelnem is mellé. :D Néha nem vagyok elég gyors -főleg ma, hogy lazításképp ittam egy Somersbyt- és ilyenkor biztos tök idiótának néznek, amikor mondjuk az a kérdés, hogy Mikor halt meg A.A.Milne, én pedig csak egy 194-est írok. :D Na de mindegy...jókat szoktam röhögni az idétlen kérdéseken, a még idétlenebb válaszlehetőségeken és a legidétlenebb helytelen válaszokon. :)

Egyébként már egy csomószor eszembe jutott a hét közben, hogy kéne blogolnom, de amint leültem az íróasztalhoz, mindig eszembe jutott, hogy miket kell megcsinálnom másnapra és totál kiment a fejemből. Most aztán nem tudok arra panaszkodni, hogy unatkozom, meg nincs mivel tölteni az időmet. :)

U.i.: Idézetet is olyan rég szúrtam már be, kész szégyen - holott a kezdetekben megfogadtam, hogy minden bejegyzés végére... aztán tessék. Szomorú, hogy milyen kis áruló vagyok!

U.u.i.:

"A kevés tudás veszélyes. A sok is." - Albert Einstein (éppen aktuális...vicces lehet, ahogy most ezen vihogok)

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr875113920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása