Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. március 11. - ninoness

Húha, eléggé elszórakoztam az időt a hétvégén, úgyhogy most aztán gőzerővel kell a tanulásra koncentrálnom, hogy a legrövidebb héten a legtöbb ZHm jól sikerüljön. :)
Az már egy másik kérdés, hogy tudok-e a tananyagra koncentrálni... :)))))

"Azt hittem, ismerlek, de azt hiszem, könnyebb az igazság helyett azt látni, amit akarunk. Azt hiszed, ismersz engem, pedig nem, így azt sem tudod, mire vagyok képes. Azt hiszed, én vagyok az a népszerű lány, akinek mindenre van válasza, pedig ez nem így van. Sokszor nem tudom, mit miért teszek, de igyekszem jobbá tenni a dolgokat. És ha hibázom - mert lássuk be, mindannyian hibázunk -, megfogadom, hogy a segítségeteket kérem. Egyedül nem megy. De ha megbíztok bennem, így együtt nagyszerű dolgokra leszünk képesek. Megfogadom (...), leszek annyira bátor, hogy valóra váltsam minden álmotokat." 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr94308990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása