Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2012. december 17. - ninoness

Ideje lassan elgondolkoznom rajta, hogy mik is mennek majd a bőröndbe, nehogy minden az utolsó pillanatra maradjon, mert van egy olyan sejtésem, hogy nehezebb ez a feladat, mint amilyennek tűnik. :D

Tegnap előtt voltunk végre korizni, nagyon szeretek, csak az utóbbi években nm igazán volt alkalmam "kibontakozni" - leszámítva azt a pár óriási esést, amivel megkoronáztam egy-egy napot. Most is volt ilyen, rendesen be is ütöttem a fenekem, nem beszélve a huppanás okozta átmeneti fejfájásról. Viszont az ilyen élmények sem szegik kedvem, ezért biztosan otthon is elmegyek majd párszor. :)

Tegnap egy fotózáson vettünk részt: az Alte Oper tetejéről fotóztak minket, ahogy rózsaszín esernyők segítségével különböző alakokat formálunk meg, nagyon király volt, csak aztán elkezdett esni az eső, úgyhogy rövidre kellett fogni a figurát.
Ezután elmentünk egy műzeumba, ahol nagyon-nagyon sok dolgot láttunk. Dinoszaurusz csontokat, homo sapiens és társai koponyáját, emlősöket, madarakat, ásványokat, stb. :) Nagyon élveztem, rengeteg érdekességet olvastam: az egyik legöregebb fa törzséből egy karika ki volt állítva, melynek átmérője több, mint 3 méter, maga a fa pedig 2020 éves volt, amikor kivágták. A másik ilyen egy kígyó csontváza volt, melynek 377 csigolyája volt. Láttam persze durva dolgokat is (embriót és kisbabát is), de szerencsére nem hatott rám olyan rosszul, mint a Bodies kiállításon.

Ma még el kell intéznünk pár dolgot a suliban, nyomtatni is kell, úgyhogy teendő akad bőven. :)

Bis später, tschüssi!

"Már minden helyen kerestelek, ahol nem vagy, csak azt a helyet nem találom, ahol vagy. Csak azt tudom, hogy ott vagy, ahol én nem vagyok. De hol vagyok én? Azt kívánom, bár itt lennél, hogy megmondd. Esetleg ha nagyon-nagyon erősen kívánnám, akkor itt lennél?"

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr804969670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása