Egy falatnyi gyémánt

Egy falatnyi gyémánt

2015. január 09. - ninoness

Semmi kiemelkedően szuper dolog nem történt ma velem, mégis különleges ez a nap.
Ritkán érzem azt, amikor készülődöm és a tükörbe nézek az eredményt szemrevételezni, hogy nagyon csinos vagyok és szép. Ma viszont ez történt. Nem azt mondom, hogy sosem illetném magam azzal, hogy jól nézek ki, de ma teljesen mást éreztem, amikor átléptem a küszöböt. Boldogságot.
És ez a boldogság megszépíti az embert, ahogy a régi mondás tartja. :)

Ráadásul vizsgázni mentem... Kettőre is. Csak hallgattam a zenéket, miközben buszoztam, sétáltam, ha kellett, de mintha fel sem fogtam volna a nap történéseit úgy, mint máskor. Furcsa érzés. ♥

 

"Hiszek a jelekben. Hiszek a sorsban. Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá, hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

A bejegyzés trackback címe:

https://ninoness.blog.hu/api/trackback/id/tr617056941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása